Recomandări
SISTEM TUBLISS MOTO R18 / R19 / R21
- Tubliss sistem Tubeless Gen 2.0 18"
- Sistemul revolutionar anti-pana, fara camera, pentru offroad.
- Nu este vorba de a alege tubeless doar de dragul de a elimina clasicele camere pneumatice. Este vorba de nenumaratele benficii oferite de TUbliss® care fac din orice motociclist tot-teren un pilot mai bun, mai rapid, mai sigur si mai stapan pe motocicleta sa.
- TUbliss functioneaza practic ca un gripster care blocheaza anvelopa pe janta care etanseaza interiorul anvelopei. Consolideaza flancurile anvelopei si
- rigidizeaza janta. Fixeaza talonul de janta pe intreaga sa circumferinta eliminand nevoia de a mai folosi camerele conventionale. TUbliss permite rularea cu presiuni scazute (chiar si sub 0,6bar 10psi) pentru imbunatatirea tractiunii, factor crucial in competitiile enduro si baja.
- In primul rand:
- Lipsa camerei conventionale se traduce prin eliminarea riscului de pana prin "ciupirea" sau "taierea" camerei in urma socurilor sau loviturilor cauzate in general de abordarea obstacolelor cu viteze ridicate. Chiar si in cazul perforarii anvelopei, aceasta ramane fixata pe janta permitand rularea in continuare fara probleme.
- Camera pneumatica interioara TUbilss, de inalta presiune, (7 bar) fixeaza talonul anvelopei pe janta, pe intreaga circumferinta si ofera etansare si rezistenta la rasucire.
- Etansarea se face pe talonul interior al anvelopei si nu pe janta, mentinand astfel cu fermitate peretii laterali (flancurile) ai anvelopei in pozitie verticala si permitand absorbirea eficienta a socurilor.
- Se elimina astfel tenditele de flexare laterala sau de recul ale unei roti umflate cu presiune prea mare sau echipata cu camera conventionala.
- Designul revolutionar permite montarea TUbliss si pe jante ciobite, lovite si chiar strambe.
- Fixeaza anvelopa atat de bine de janta, incat permite rularea cu presiuni scazute si obtinerea unei aderente optime fara riscul de a smulge valva.
- Inlocuiti vechea tehnologie cu un sistem nou, modern, revolutionar si eficient! Chiar si in cazul perforarii anvelopei, aceasta ramane asezata ferm pe janta permitand rularea in continuare.
- Se recomanda si este chiar indicata folosirea impreuna cu TUbliss a solutiilor de sigilare tip gel anti-pana.
- Aceste solutii anti-pana nu pot fi eficiente in camerele clasice, deoarece gaurile rezultate din perforari se maresc, se intind sau se produc rupturi iar etansarea oferita de asemenea solutii devine imposibila pentru gauri de dimensiuni mari.
- Folosite impreuna cu TUbliss, aceste solutii (antipana) etanseaza acolo unde conteaza de fapt, pe anvelopa, avand eficienta optima.Impreuna cu blocarea ferma a anvelopei pe janta, fac sa dispara "voblajele" cauzate de penele de cauciuc.
- Pilotii off-road care au folosit TUbliss au declarat ca au mers in acelasi ritm competitional, fara sa fie constienti sau afectati de faptul ca aveau de fapt pana de cauciuc!
- TUbliss va ofera o reducere de pana la 1,4 kg pentru ficare roata, care se traduce prin forte centrifugale reduse si acceleratii imbunatatite.
- De asemenea prin reducerea maselor nesuspendate se obtin castiguri considerabile in performante ale suspensiei motocicletei.
- Expertii spun ca renuntarea la 0,453 Kg din greutatea nesuspendata* rotativa este echivalentul reducerii a 2,268 Kg de greut ate statica (ne-rotativa).
- Prin absenta greutatii si frictiunilor camerei clasice, temperatura din interiorul anvelopei este diminuata considerabil iar din acest motiv, dispar implicit si cresterile de presiune in anvelope din timpul curselor off-road.
- TUbliss protejeaza jantele prin mentinerea cu fermitate a talonului anvelopei pe janta in pozitie verticala, obtinand astfel un ansamblu rigid la nivelul flancurilor, pregatit sa preia orice soc puternic si sa abrsoarba total impactul fara a lovi sau deteriora jantele.
METABOND 4T MOTO 250ml
Metabond 4T este un înnobilator de suprafețe metalice de generație nouă, dezvoltat pentru motoare în patru timpi ale motocicletelor, cu efect excepțional de reducerea frecării și de îmbunătățirea lubrifierii. Este recomandat pentru motoare în patru timpi noi, folosite și uzate, pe benzină, pentru utilaje de gradină, motociclete chiar şi pentru cele cu ambreiajul în baia de ulei, adăugat la uleiul prescris de producător.
Efectul principal al METABOND-ului este înnobilarea, tratarea chimică a suprafețelor metalice, oferind condiții ideale pentru pelicula de ulei, reducând astfel uzura motorului și costurile de întreținere. Metabond 4T datorită faptului că are în conţinut cel mai modern înnobilator de suprafeţe metalice fără cenuşă, împreună cu ingredienţi speciali pentru lubrifiere, creşte semnificativ durata de viaţă a motoarelor şi reduce pierderile din frecare cu 60%.
Înnobilarea de suprafaţă metalică rezolvă și problemele neetanșeității. Acest lucru va reduce în mod semnificativ emisiile nocive și consumul de ulei.
Metabond 4T crează condiții ideale pentru lubrifianți chiar şi sub sarcini extreme. Acest lucru facilitează funcţionarea internă a motorului și mișcarea părților componente, având ca rezultat creșterea semnificativă a puterii motorului și / sau economie de combustibil.
Nivelul de zgomot al motorului scade imediat în mod semnificativ. Folosirea produsului în motoare noi de la început, garantează triplarea duratei de viață a acestora. Utilizarea produsului Metabond 4T elimină dificultățile pornirii la rece și oferă protecţie faţă de lipsa de ulei pe termen scurt sau în cazul pierderii totale a presiunii uleiului.
Poate fi amestecat cu orice tip de ulei de motor 4T sintetic și mineral destinat pentru motociclete.
Uleiurile tratate cu Metabond păstrează calităţile pe o perioadă mai lungă, se mărește perioada de schimb ulei, astfel se protejează mediul.
Aplicaţie:
Poate fi folosit numai în motoare în 4 timpi ale motocicletelor şi utilajelor de grădină, noi sau folosite pe benzină. Conţine ingredienţi specifice uleiurilor de motor 4T.
Mod de utilizare:
Conținutul flaconului trebuie agitat înainte de utilizare după care se adaugă la uleiul de motor proaspăt schimbat în proporţie de 5%, și se lasă motorul în funcțiune câteva minute. Tratamentul se repetă cu proporţia de 5% la fiecare schimb de ulei. Folosirea produsului presupune aplicarea uleiului de calitate conform cerinţelor producătorului!
Termen de valabilitate: Nedeschis pe termen nelimitat. După deschidere, termenul este de 2 ani.
Origine: EU
Ambalaj: 250 ml
KTM Kit Ventilator KTM 2T EXC 250/300 08-16
PENTRU ORICE MODEL OFF ROAD!!! - SPECIFICATI MARCA SI TIPUL MOTOCICLETEI IN COMANDA!
PLACUTE FRANA GOLDFREN FATA/SPATE
PENTRU ORICE MODEL OFF ROAD!!! - SPECIFICATI MARCA SI TIPUL MOTOCICLETEI IN COMANDA!
MEFO MOUSSE TCS PENTRU ROATA 18''
MEFO este singurul producător care adapteaza diametrul sectiunii mousse-ului în funcție de volumul intern al anvelopei, care variază în funcție de marca. MEFO oferă, de asemenea, diverse structuri de spumă în funcție de disciplina practicată.
Ultima evolutie a mousse-ului dezvoltat pentru a roti 18 '', Tehnologie TCS! Un tub interior de 2.6mm interschimbabile, care vă permite să modificați presiunea de umflare a anvelopelor în funcție de:
dimensiunea anvelopei
volumul interior al anvelopei
presiunea dorită: între 0,2 și 1,5 bar
secțiunea tub interior și amplasarea acestuia în spuma protejează de orice intepatura
Poziție: Spate
Pentru dimensiuni de anvelope: 120 / 90-18 - 120/100 - 18 - 130 / 80-18 MX - 140 / 80-18 FIM Enduro
Domenii de aplicare: MX și Enduro
BATERIE GEL LANDPORT 12V6AH
PENTRU ORICE MODEL OFF ROAD!!! - SPECIFICATI MARCA SI TIPUL MOTOCICLETEI IN COMANDA - POSIBILTATE SCHIMBARE DE PRET !
Voltage | : 12v |
Capacity | : 5-6AH |
Type | : Gel Maintenance free |
Manufacturer claimed CCA | : 55 A |
Length | : 113 mm |
Width | : 69 mm |
Height | : 105 mm |
Weight (including acid) | : 1.80 kg |
Terminal connection | : Front from above |
Positive terminal | : Front right |
Negative terminal | : Front left |
Breather hose | : Without |
Producator | : LP |